Najczęściej zadawane pytania
Aby włączyć opcje programistyczne, wykonaj następujące kroki:
1.wybierz “Ustawienia”->”Informacje o telefonie”,
2.naciśnij trzykrotnie na “Numer kompilacji”. Pojawi się komunikat “zostały ci już tylko 4 kroki do uzyskania uprawnień programistycznych"
3.naciśnij na “Numer kompilacji” jeszcze 4 razy. Włączysz w ten sposób opcje programistyczne.Aby rozwiązać problem, sprawdź wyszczególnione poniżej potencjalne przyczyny:
1. Sygnał Wi-fi jest zbyt słaby, aby ustanowić połączenie. Upewnij się, że siła sygnału jest wystarczająca podczas nawiązywania połączenia;
2. Router bezprzewodowy ma ustawione ograniczenia połączeń (takie jak filtrowanie MAC/IP). Wyłącz te ustawienia, aby połączyć się z siecią;
3. Firmware telefonu działa nieprawidłowo. Pobierz najnowszy firmware ze strony internetowej i przeprowadź aktualizację.
Jeżeli telefon nagle się wyłącza, spowodowane jest to najprawdopodobniej niskim stanem baterii, uszkodzoną kartą SIM/TF lub nieprawidłowo działającym firmware'em (Linux kernel); wyjmij kartę SIM i TF, naładuj telefon i spróbuj ponownie włączyć urządzenie. Jeżeli problem nadal występuje, zaktualizuj firmware telefonu;
Jeżeli telefon zawiesza się podczas użytkowania, być może otwartych jest zbyt dużo aplikacji na raz. Długotrwałe przeciążenia telefonu mogą spowodować wolniejsze działanie systemu. Przyczyną mogą być także błędy uruchomionych aplikacji lub niedziałające uprawnienia ROOT. Skutkuje to nieprawidłowym działaniem systemu. Nie otwieraj zbyt dużej ilości aplikacji w tym samym czasie, aby nie przeciążać systemu. Odinstaluj lub zaktualizuj aplikacje zawierające błędy, sformatuj telefon i zresetuj telefon, upewniając się, że ma zainstalowany oficjalny firmware.
Jeżeli problem nadal występuje, oddaj telefon do punktu naprawy.
Aby rozwiązać problem, sprawdź wyszczególnione poniżej potencjalne przycznyny:
1. Telefon ma włączony tryb samolotowy lub karta SIM nie została połączona z telefonem. Wyłącz tryb samolotowy i zainstaluj kartę SIM ponownie, aby uzyskać połączenie pomiędzy kartą SIM a telefonem.
2. Jeden ze slotów karty SIM w telefonie dual-SIM jest wyłączony. Wybierz ustawienia Dual-SIM, aby aktywować kartę SIM w obu slotach.
3. System karty SIM nie jest obsługiwany na telefonie lub karta SIM jest uszkodzona. Włóż kartę SIM, której system jest obsługiwanym lub wymień ją na taką, która działa prawidłowo.
4. Numer seryjny telefonu (numer IMEI) został utracony. W oknie wybierania numeru wprowadź "*#06#", aby go wyświetlić. Jeżeli nie będzie to możliwe, oddaj telefon do punktu naprawy.
5. Firmware telefonu działa nieprawidłowo. Oddaj urządzenie do punktu naprawy, aby naprawić oprogramowanie lub pobierz odpowiedni firmware ze strony internetowej i uaktualnij telefon.
Aby rozwiązać problem, sprawdź wyszczególnione poniżej potencjalne przyczyny:
1. Zakłócenia telefonu spowodowane są występowaniem ładunków elektrostatycznych, generowanych poprzez tarcie. Naciśnij delikatnie przycisk zasilania, aby wyłączyć ekran, a następnie włącz go z powrotem. Zazwyczaj metoda ta jest skuteczna.
2. Ekran telefonu jest wilgotny lub mokry. Wytrzyj telefon, aby ekran działał poprawnie.
3. Uruchomione aplikacje spowalniają system. Zaczekaj aż system zacznie działać lub zamknij niektóre aplikacje.
4. Firmware telefonu lub ekran jest uszkodzony. Pobierz najnowszy firmware ze strony internetowej i uaktualnij telefon.
Jeżeli spotkasz się z innym problemem, odpowiedzi poszukaj w zakładce FAQ lub skontaktuj się ze wsparciem technicznym Neffos.
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
- |
- Terms of Use
- |
-
Copyright © 2024 TP-Link Corporation Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.