Historia marki

Kim jesteśmy

Każdego dnia, każdej sekundy gdzieś na świecie sprzedawane są trzy produkty TP-Link. Od konsumentów indywidualnych, przez małych i średnich przedsiębiorców, po duże korporacje, klienci sięgają po nasze urządzenia wiedząc, czego mogą się spodziewać. Przez ostatnie dwadzieścia lat podczas projektowania rozwiązań sieciowych stawialiśmy na jakość i przystępność cenową. Tak przyjęta i sumiennie realizowana strategia zaowocowała czymś więcej, niż suchymi danymi sprzedażowymi – zaufaniem Was wszystkich. Obserwując rosnące zainteresowanie produktami mobilnymi zadaliśmy sobie pytanie o nasz następny krok.

Odpowiedzią jest Neffos, zupełnie nowa marka na rynku dedykowana naszym najnowszym produktom – smartfonom. Pomimo innej nazwy, będą one tworzone z uwzględnieniem tych samych wartości, które dyktują rozwój naszych urządzeń sieciowych. Niezależnie od modelu Neffos, na którego się zdecydujesz, dostaniesz smartfona odznaczającego się wysoką jakością nie tylko w kwestii wydajności, ale także budowy. To jednak nie wszystko. Neffos to również innowacyjne rozwiązania upraszczające nasze życie. Wierzymy bowiem, że zaawansowana technologia nie musi iść w parze z wielostronicową instrukcją i skomplikowanymi komendami. Filozofię tę opisujemy „Smart & Simple”, a widać ją na wskroś całego naszego portfolio: zaczynając od wyglądu zewnętrznego, na oprogramowaniu kończąc.